måndag 24 augusti 2015

Då var det dags igen. UTMB OCC!

Imorgon drar vi till Chamonix. Jag, Hanna H, Hanna O och Anders. Äntligen! Och väl där nere träffar vi ett helt gäng av härliga människor. Utan att överdriva så ska det bli fantastiskt kul!

Men nu är klockan mycket och jag är trött. Om 6 timmar kommer skjutsen till flygplatsen. Jag borde gå och lägga mig. Men jag måste bara landa lite.

Planen är att under veckan uppdatera med fler och kortare inlägg. UTMB-veckan är ju ett förbaskat roligt event som jag gärna vill dela med mig av. På torsdag, under själva tävlingsdagen, kommer jag få assistans hemifrån med uppdateringar. Där kan ni följa mig under hela dagen, från gryningen till sen kväll.

57 timmar kvar till start... och så länge... kolla in filmen nedan. Kan man bli annat än peppad!?

http://www.dailymotion.com/video/x2g7exc

På återseende!

/Tina 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar