onsdag 26 augusti 2015

Fantastiska löparvänner, hela vägen till Chamonix

Många av mina resor utan barn har de senaste åren haft ett löptema. Från varje resa har vi varit flera som har hållt kontakten efteråt. Vi har till och med bokat nya löpresor ihop och ens nya kontakter känns plötsligt väldigt värdefulla. Vi är ju alla lite av samma sort och drivs av samma löpskalle. Vi pratar om skor och ryggsäcksmodeller, höjdmetrar och tävlingar, i timmar. Vi ses inte så ofta, men när vi väl ses så springer eller reser vi, Det känns  lätt att umgås. Och det mest fascinerande är att det är personer man troligen aldrig stött på annars. För alla har olika profiler, förutsättningar och levnadssätt. Det vi har gemensamt är lusten till äventyr och utmaningar!

Det här inlägget vill jag tillägna mina medresenärer Hanna K, Hanna O och Anders. Jag har lärt känna alla genom olika forum. Som funktionär, genom klubben och på löpläger. Vi är ett bra gäng och det är fantastiskt kul att göra detta äventyr ihop!

På bilden nedan är även ultra-Lasse med. Vi träffades i Chamonix inför förra årets lopp. Ultra-Lasse har lång erfarenhet av trial-lopp och får ofta agera expertpanel.

Följ mig och mina vänner under morgondagens lopp!

/Tina

Hanna K, Anders, Hanna O, jag och ultra-Lasse.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar